U zoekt lokaal? Niet nodig, we komen overal!

Kantoren & opslag- en vertreklocaties in Leiden, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Haarlem en De Bollenstreek.
Ennnn...voor zowel klein- en grootschalige VvE!
Locaties

Welkom bij VvE Schoonmaak.

Dé schoonmaakspecialist voor VvE!

Schoonmaakbedrijf met alle schoonmaakdiensten onder één dak, speciaal voor VvE.

VvE Schoonmaak ®, dé schoonmaakspecialist voor elke VvE, is een Benelux geregistreerd merk van Zwaan Totaalreiniging en is speciaal in het leven geroepen om als nichespeler te opereren voor Vereniging van Eigenaars (VvE). Wij leveren een compleet pakket schoonmaakdiensten en reinigingsproducten voor uw appartementencomplex, flat, portiek en trappenhuis. Wij hebben alles in eigen beheer; van dienstverlening tot aan de ontwikkeling van eigen schoonmaakproducten, zoals het alom bekende BenSchoon AllesFris. Dit schoonmaakmiddel hebben we speciaal laten ontwikkelen voor de uitvoering bij onze klandizie. Dit reinigingsmiddel heeft een zeer langwerkend fris parfum, is PH neutraal en hierdoor op elk oppervlak toepasbaar.

Oprichting VvE Schoonmaak vóór -en- dóór de klant!

Medio 2008 werd het bedrijf Zwaan Totaalreiniging opgericht en vanaf die tijd hebben we tijdens offertes meerdere keren moeten constateren hoe slecht het was gesteld met de schoonmaak in en rondom appartementencomplexen, flats, portieken en trappenhuizen. Er werd niet alleen slecht schoongemaakt door andere schoonmaakbedrijven, maar ook de bijbehorende prijzen waren veel te hoog. De cijfers logen er ook niet om. Na een jaar lang marktonderzoek kwamen wij tot schrikbarende conclusies: 62% ontevreden over de dienst en 76% bleek een te duur contract te hebben. Dit bood mogelijkheden voor ons bedrijf met als resultaat de oprichting van het label VvE Schoonmaak.

Oog voor kwaliteit en juist materiaalgebruik, maar service en flexibiliteit ook hoog in het vaandel!

Kwaliteit en de juiste prijs is een belangrijke basis, maar wij gaan nog een stapje verder. Wij vinden dat het hanteren van korte lijnen, service en openstaan voor de nieuwste materialen/reinigingsmethoden ook erbij hoort. Óók flexibiliteit is een belangrijk gemeengoed bij ons. Al onze medewerkers zijn enorm flexibel en denken graag met u mee. Dit is ook de reden dat ons relatiebestand nog steeds hard groeiende is. Waar we vroeger de weg op moesten om ons bedrijf te promoten, is hedendaags de situatie zo dat we rechtstreeks benaderd worden door het VvE bestuur, VvE beheerders, vastgoedontwikkelaars, eigenaren en bewoners van appartementencomplexen. Hier zijn we elke dag nog steeds erg trots op! Er gaat immers niets boven mond-op-mond-reclame.

U krijgt van ons naast een goede prijs/kwaliteitverhouding en uitstekende service:

Vaste schoonmaakdag

Vaste gezichten

Duidelijke - en gedetailleerde werkroosters

Perfecte communicatie via mail en telefoon

Controleur ten bate van toezicht

Wist u dat wij voor toonaangevende fabrikanten de nieuwste materialen op schoonmaakgebied testen?

Stilzitten is niets voor ons, dus ook niet op gebied van innovatie. De grootste innovatie is wat ons betreft het werken met snoerloze producten (stofzuiger, veeg- en schrobmachine, bladblazer etc) zonder in te boeten op kwaliteit. Steeds meer producten met snoer verdwijnen. Tevens snijdt het hout dan aan twee kanten. De fabrikant en onze medewerkers een goed werkend product, en wij een tevreden klant!

Vanuit waar werken wij?

Naast drie kantoren in Leiden, Amsterdam en Den Haag, hebben we opslag -en vertreklocaties vanuit alle grote steden. Er is dus altijd een collega bij u in de buurt met een volledig ingerichte bestelwagen. Klik op uw regio voor meer informatie.

U bent geïnteresseerd? Hoe gaat het in z'n werk?

  • U vraagt geheel vrijblijvend een offerte aan en wij nemen contact met u op voor het maken van een afspraak.
  • Er wordt een afspraak met u gemaakt voor een persoonlijke ontmoeting en het appartementencomplex wordt direct ingemeten. Deze afspraak vormt de basis voor de offerte plus het werkrooster. De afspraak kan eventueel ook in de avond of in het weekend (lees: zaterdag) plaatsvinden, mocht het op de reguliere tijden niet schikken.
  • Tijdens dit gesprek wordt er ruim de tijd genomen om alle wensen te bespreken en zal er gedegen advies worden gegeven om de kosten zo laag mogelijk te houden en niet in te boeten op de kwaliteit.
  • Normaliter volgt binnen 48 uur een offerte per mail, tenzij anders afgesproken/aangegeven.

De offerte is geaccepteerd. Wat volgt er nu?

  • U wordt op de hoogte gesteld wanneer de eerste schoonmaakdag gaat plaatsvinden.
  • Voor -of ten tijde van- de eerste schoonmaakdag vindt er sleuteloverdracht plaats, zodat onze medewerkers zorgeloos de algemene ruimten kunnen betreden voor de schoonmaak. Uw sleutel wordt zorgvuldig opgeborgen als we er geen gebruik van maken.